Golden Farm ile Günde 700 Ruble Kazanmak

Golden Farm ile Günde 700 Ruble Kazanmak

Golden-farm.biz bir aldatmaca değil ve 2013 yılından bu yana Kullanıcılarına ödemesini yapıyor.
Tamam! biliyorum hepiniz zaten bu sitedeye kayıtlısınız ve sitenin ödemediğini düşünüyorsunuz 
ama bunu söylemeden önce sadece> golden-farm.biz bir aldatmaca olduğunu söyleyen insanlara açıklamak istiyorum! sitede bazı araştırma yapmaya çalışın ve bir çok web sitelerde bu sitenin bir aldatmaca olduğunu iddia eden insanları görüceksiniz.
Aynı benim gibi! ilk başta buna güvenmedim! ama ben bazı araştırma yaptım ve bu siteden para kazanmaya başladım ve şimdi sadece bir emeklilik çocuğuyum Günde 700 rubleden fazla kazandım.
para kazan
Hesabımı açmak için sadece 10ruble = 0.16 $ doldurdum !!. Para çekildikten sonra kuş almaya devam ediyorum! bir döngü gibi !!
withdraw = parayı çekib tekrar kuş alıyorum. Şimdi benim için çalışan birçok kuş var! Buradan kaydolmaya çalışın https://golden-farm.biz/
Tamam şimdi!! bu sitenin nasıl çalıştığını size açıklayacağım.
önce kayıt olmanız gerekiyor! en azından kayıt olun çünkü nasıl çalıştığına dair tüm ayrıntıları açıklayacağım !!!
Kayıt olduktan SONRA!
NOT: Siz Her 24 saat de Bonus ala bilirsiniz. Aldığınız Bonuslarla kuşlar satın alın. 
Kolayca Para kazanmanıza yardımcı olacağım.
TAMAM,
zaten kuş satın almak için 250 gümüş para var!
her kuş farklı! ve ayrıca günlük BONUS var !!!!
  1. Her kuş saat başına yumurta bırakabilir = gümüş paralar !!
  1. Toplamak ve satmak yumurta = gümüş paraları !!
  1. Kuş satın almak için% 70 ve para çekme için% 30 !!
  2. GÜNLÜK BONUS olduğunu unutma!
  1. Nasıl çektiğiniz konusunda endişelenmeyin! Çünkü onların bir sürü cüzdan sitesi var ve ayrıca çekilmeniz için uluslararası vize / ana kart kabul ediyorlar!
  2. Ama her biri farklı !! örneğin neden !! Payeer gibi !! minimum ödeme 102 olduğunu biliyorum para çekme için payeer kullanın !! ve çekildikten sonra! 5 dakika içinde. veya 6min hesap adı ödeme bölümünde görünecek ve ayrıca cüzdan vb para da alacaksınız !!
7. Doldurmak için endişelenmeyin! çünkü ikmal çok ucuz ve aynı zamanda ikmal sizin bir sahne ulaşırsanız 2x veya 3x olabilir! doldurma bölümünde okumaya çalışın. orada görebilirsiniz.
  1. Ayrıca yumurta dışında bazı ekstra kazanmak için denemek gerekir !! tavsiye alarak! 250 gümüş sikke ve onlardan altın olsun !! sizden, onların yönlendirmelerine de yeniden bakın! buna bağlı kuruluş modu diyoruz. sizin davet ettiğiniz kişi tarafından sayılır.
Gelir sınırsızdır. Davet edilen birkaç kişi bile size 100.000'den fazla gümüş sikke getirebilir.
Altın:
  1. kendi hesabınız !!! ikmal miktarının ikmal toplamının% 40'ının altınsı olduğu kabul edilir.
  1. 2d seviyesine yapılan bir başvuru ile hesabın her bir ikmalinin% 10'u
  2. 3B seviyenin havale edilmesiyle hesabın her ikmalinin% 5'i
  3. 4. seviyeye yapılan bir başvuru ile hesabın her ikmalinin% 5'i
Eğer bir sürü kuş varsa hayal edin!! sizin için çalışan!
aynı benim gibi! 1490 yeşil kuşunuz var! 20 sarı! 11 kahverengi! 2 kırmızı ve 1 kral kuş hahaah çok çok çok iyi !! ve son ve tek satın almak istediğim nadir kuşlar hahaha !! i varsa hayal bile edemiyorum! çünkü bu nadir kuş cüzdanınıza para yönlendirmesi yapabilir ve para çekme için% 30'a ihtiyaç duymaz! tam olarak% 100 para çekme! !!
ruble kazan



Yeşil Sarı Kahverengi
Verimlilik: saatte 5 Verimlilik: saatte 55 Verimlilik: saatte 277
Maliyet: 150 gümüş Maliyet: 1500 gümüş Maliyet: 7500 gümüş
Mavi Kırmızı KRAL
Verimlilik: saatte 1430 Verimlilik: saatte 7230 Verimlilik: saatte 21925
Maliyet: 37500 gümüş Maliyet: 150000 gümüş Maliyet: 375000 gümüş
Türün adı bilinmiyor
Bu çok nadir bir tür!
Ürettiği hakkında çok söylentiler var
en az 1 “Kırmızı” kuşunuz varsa daha fazla kazanırsınız.
Bunun% 100 yasal olduğunu garanti ederim !!!
NOT: Bu Site kullanıcısına 2013'ten beri ödeme yapmaktadır.
İŞARET SONRASI SONRA NE YAPILIR:
bedava ruble kazan
1.Sadece Kayıt Bonusu'ndan aldığınız ücretsiz gümüş Paralarınızla Kuşlar Satın Alın.
2. yumurta günlük olarak toplamak, veya haftada bir kez veya ayda bir kez seçim sizin.
3. gümüş sikke için yumurta satmak
4. Paypal Hesabınıza, Payeer Hesabınıza, Master kartınıza veya Bitcoin'e ve diğer birçok ödeme yoluna gidin.
goldenfarm.biz

Golden Farm ile Günde 700 Ruble Kazanmak Golden Farm ile Günde 700 Ruble Kazanmak Reviewed by E Y on 14:08 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.